ایلام - ایرنا - همزمان با سراسر کشور در هشتمین روز از دهه فجر طرح کارگاه بسته بندی ذرت علوفه ای صنعتی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال مورد حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید استان در ناحیه صنعتی شهرستان هلیلان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، ۲۵ هزار طرح اشتغالزایی خانگی، خرد و کوچک مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور امروز با دستور معاون اجرایی ریاست جمهوری و با حضور معاون توسعه اشتغال روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

همچنین این طرح در شهرستان هلیلان با حضور فرزان عزت پور معاون مدیر منطقه ۹ کشور، ناصری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام ، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

با راه اندازی این طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید استان در ناحیه صنعتی شهرستان هلیلان، بصورت مستقیم برای هفت نفر و بصورت غیر مستقیم برای ۴۰ نفر شغل ایجاد می شود.

این طرح متناسب با ظرفیت ها و سبد مشاغل منطقه هلیلان است و زنجیره تولید کشت ذرت در شهرستان را تکمیل می کند که با توجه به افزایش قیمت نهادهای دامی در سال های اخیر، این محصول می تواند جایگزین سایر علوفه های دامی شودکه تامین آن برای دامداران مقرون به صرفه تر است.

همزمان با این پروژه تعداد ۱۵ طرح اشتغالزایی مورد حمایت صندوق در استان با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد که برای ۱۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.