ارومیه- ایرنا- سرپرست تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: این تیم، مسابقات چهارجانبه گرگان را با یک برد و ۲ باخت به پایان رساند.

سالار پاسبانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم "آذرباتری" در این رقابت‌ها در نخستین بازی خود در این رقابت ها، سه بر صفر مقابل "هورسان رامسر" شکست خورد.

وی اضافه کرد: در این دیدار، فرهاد نفرزاده سرمربی آذرباتری، تیم را با  ترکیب میربابک موسوی، علیرضا تابان، امیر افشار، آرمان رحمانی، متین احمدی،  محمد بربست و میلاد فتاحی به عنوان لیبرو به زمین فرستاد که در نهایت در سه ست با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.

سرپرست تیم آذرباتری ارومیه اظهار کرد: در بازی دوم، "آذرباتری" در مقابل پاس گرگان با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شد.

پاسبانی گفت: در سومین بازی نیز روز گذشته، تیم "آذرباتری" موفق شد سه بر یک تیم "شهرداری گنبد" را شکست دهد.

پاسبانی افزود: در این مسابقه، فرهاد نفرزاده تیم را با ترکیب میربابک موسوی، امیر آفتاب آذری، امیر افشار، متین احمدی، محمد بربست، آرمان رحمانی و میلاد فتاحی به زمین فرستاد و در ست اول ۲۵ بر ۲۲ مقابل حریف شکست خورد ولی در ست‌های دوم تا چهارم با نتایج ۲۶ بر ۲۴ ، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ بر حریف خود غلبه کرد.

سرپرست تیم آذرباتری اضافه کرد: با پایان این ۳ بازی، تیم به ارومیه باز خواهدگشت.

تیم آذرباتری به همراه شهرداری ارومیه دو نماینده استان آذربایجان‌غربی در فصل جاری لیگ برتر والیبال خواهدبود.