شرکت فنی و مهندسی آسیا دُر، یک شرکت مدرن و توسعه‌یافته در عرصه اتوماسیون خانگی، سیستم های امنیتی و حفاظتی و سیستم های کنترل تردد و دسترسی است.

آسیا دُر با کمک متخصصان فنی توامند در زمینه فروش و نصب توانسته با استفاده از محصولات معتبر و بروز دنیا در یک مدت ‌زمان شانزده ساله، خود را به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت درب اتوماتیک  ایران تبدیل کند و یک کسب کار نسبتاً بزرگ را در کشور آغاز کند.

این شرکت روزانه سفارشات مشتریان را به‌صورت آنلاین یا حضوری تحویل گرفته و محصولات با بالاترین کیفیت گارانتی و خدمات پس از فروش در انواع کالاهای مختلف شامل: جک درب پارکینگ، کرکره برقی، درب اتوماتیک شیشه ای، جک آرام بند درب، قفل برقی، دوربین مدار بسته، آیفون تصویری و کنترل دسترسی و …  در مدت زمان کوتاه و ارسال سریع به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت و با تضمین کیفیت محصولات به مشتریان گرامی تحویل خواهیم داد.

 با پیشرفت و گسترش تکنولوژی و دسترسی بیشتر مردم به اینترنت و دنیای مجازی؛ مشغله ها و درگیری هایی که ممکن است هر فردی در طول 24 ساعت شبانه روز داشته باشد و فرصت انجام همه کارهای خود در این مدت زمان را نداشته باشد و می‌تواند با استفاده از اینترنت و سایر اپلیکیشن ها بخش زیادی از این خواسته های روزمره خود را به‌ از راه دور به‌صورت سفارش آنلاین انجام بدهد.

ما در وب‌ سایت آسیا دُر مرکز تخصصی اتوماسیون خانگی با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان و ارائه بهترین خدمات در  این صنعت با استعانت از خداوند بخشنده توانسته‌ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را برای خود به ارمغان بیاوریم.

در شرکت فنی و مهندسی آسیا دُر سعی کردیم با ایجاد یک سایت فروشگاهی مدرن و بروز و با ساده‌ترین روش ها هر فردی می‌تواند به ‌آسانی محصول و کالای مورد نظر خود را ثبت سفارش کند. تنوع کالاها و محصولات با قیمت‌های مناسب و کارشناسی شده سبب شده است هر شخصی با مراجعه به سایت آسیا دُر به‌راحتی خدمات مورد نظر خود را سفارش و تهیه کند.

آسیا دُر خدمات خود را به پنج بخش عمده و اساسی تقسیم‌بندی کرده است:

  • درب ساختمان

  •  درب اتوماتیک

  • کنترل تردد و دسترسی

  • امنیتی و حفاظتی

  • پرده و سایبان

هر کدام از این بخش‌ها دارای زیر مجموعه های مخصوص به خودش است، این  زیرمجموعه‌ها دارای انواع محصولات با کاربری های مختلف است. به عنوان مثال در درب اتوماتیک یک بخش اصلی و اساسی وجود دارد اسم بخش درب اتوماتیک پارکینگ که در این بخش وجود  انواع جک دربپارکینگ  که یکی از ضروری‌ترین و اصلی ترین محصولات هست که شرکت آسیا دُر را از سایر شرکت‌هایی که در این بخش مشغول فعالیت هستند متمایز می‌کند. وجود انواع جک برق پارکینگ در جنس و نوع کاربری و عملکرد مختلف برای درب های لولایی و ریلی باعث شده است که هر فردی با رفتن به سایت و قسمت فروشگاه درب اتوماتیک پارکینگ به‌راحتی بتواند جک درب پارکینگ مناسب درب پارکینگ خود را انتخاب و سفارش بدهد.

در حوزه درب اتوماتیک می‌توان به مهم ترین بخش آن یعنی کرکره برقی با انواع کاربری اشاره کرده که قیمت تیغه کرکره و قیمت موتور کرکره و همچنین وجود انواع تجهیزات و قطعات وابسته به آن در این قسمت دسته بندی می‌تواند به اعتماد خریدارن گرامی کمک بکند که بتوانند به‌راحتی خرید کرکره برقی و نصب آن را به شرکت آسیا دُر بسپارند.

در بخش دیگر می‌توانیم به بخش  کنترل تردد و دسترسی اشاره کنیم که آرام بند درب، قفل برقی، دستگاه اکسس کنترل اشاره کرده که هر یک از این موارد شامل انواع خودش است؛ که توضیحات تکمیلی در خصوص هر یک از این محصولات در سایت https://asiadoor.co به‌ طور کامل به آنها اشاره شده است و هر  فردی به‌ راحتی با یک سرچ ساده می‌تواند محصول و کالای مورد نیاز خودش را بررسی و در نهایت تهیه بفرمایید.

نحوه ارتباط با مجموعه آسیا دُر

 شرکت آسیا دُر همیشه سعی بر این داشته است که با پاسخگویی دقیق و به موقع در خدمت مشتریان باشد؛ از همین رو چندین تلفن ثابت را با کمترین اشغالی در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم. ساعت کاری شرکت فنی و مهندسی آسیا دُر شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا ساعت ۱۴ ظهر است.

 همچنین در هر ساعت شبانه روز می توانید از طریق پشتیبانی آن لاین پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سؤالات می‌توانی به قسمت تماس با ما وب‌سایت مراجعه کنید. با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سؤالات شما هستیم.

 م. خ 

منبع: با مشارکت شرکت آسیا در | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد