تهران- ایرنا- «علی اکبر قزوینیان» خبرنگار ایرنا به عنوان خبرنگار برتر و برگزیده حوزه فناوری اطلاعات و دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال همچنین فعال در زمینه ترویج و تبیین فرهنگ سواد رسانه‌ای معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، همزمان با آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از علی اکبر قزوینیان خبرنگار و دبیرگروه فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان برگزیده و برتر در عرصه اطلاع رسانی،  دوازدهمین جشنواره و فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال در یک نگاه
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال امسال در محورهای اصلی «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی»، «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» و «روایت کرونا در فضای مجازی» برگزار ‌شد.

«تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال» ۴ بخش این جشنواره بودند که برگزاری آن در بستر پلتفرم پلتزار انجام شد.
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال عصر دوشنبه (یازدهم تیر) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد رضا بهمنی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با معرفی و تجلیل از برترین ها وبرگزیدگان بخش های مختلف این رویداد بزرگ رسانه ای به کار خود پایان داد.