کرج – ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز اعلام کرد که  امسال ۴۴ میلیارد تومان  صرف پروژه های تامین روشنایی و افتتاحی دهه مبارک فجر در این استان شده است.

بهنام بیات روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بخش عمده پروژه های افتتاحی دهه مبارک فجر شامل نوسازی و جایگزینی شبکه های قدیمی برق با کابل های خودنگهدار است که در مناطق مختلف استان  اجرا شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه ها گام موثری برای تامین روشنایی پایدار در مناطق شهری و روستایی استان البرز برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با ابراز تاسف از حادثه سقوط بهمن و جان باختن یکی از کارکنان فنی شرکت توزیع برق استان در ارتفاعات ناریان طالقان،یادآور شد که این حادثه عصر دیروز رخ داد و چهار تن از کارکنان فنی این شرکت که برای رفع قطعی برق روستای ناریان به ارتفاعات این منطقه صعود کردند براثر سقوط بهمن ناپدید شدند.

وی اظهار داشت: با تلاش امدادگران سه تن از این عزیزان تلاشگر و زحمتکش نجات یافتند اما همکار چهارم شرکت توزیع برق استان در راه خدمت به مردم جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: به همین دلیل مراسم افتتاح بخشی از پروژه های برق استان به پس از آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این همکار  آسمانی موکول شده است.

وی یادآور شد که بارش برف سنگین در ۲ روز گذشته سبب قطع برق روستای کوهستانی ناریان شهرستان طالقان شد که با تلاش کارکنان فنی شرکت توزیع برق استان این مشکل مرتفع شد.