تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوال ملی نمایندگان مشهد و پاکدشت امروز به مجلس می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» و با حضور ۲۰۷ نماینده آغاز شد. سوال ملی «جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد و کلات و «جواد بشیری» نماینده مردم پاکدشت از وزیر امور خارجه  در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف، گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن، گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم(۴۴) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی، گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک نیز در دستور کار نمایندگان است.

همچنین گزارش ‌شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای خصوصی در دستور کار نمایندگان پیش بینی شده است.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی نیز در دستور کار قراردارد.