تهران - ایرنا - «محمدرضا آقانیا» نایب قهرمان نوجوانان جهان و دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان آرژانتین مدتی است که با بیماری دسته و پنجه نرم می کند و هم اکنون نیز در بیمارستانی در تهران بستری است.

به گزارش ایرنا، آقانیا به علت ابتلا به سرطان پروستات در بیمارستانی در تهران بستری است و هزینه‌های زیاد درمان و عمل جراحی مشکلاتی را برای او و خانواده‌اش ایجاد کرده است.

پدر این آزادکار مازندرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: الحمدالله محمدرضا را ۲ روز پیش به بیمارستان کسری آوردیم و تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون شرایط خوبی دارد.

وی اظهار داشت: تاکنون ۳۰ میلیون تومان به حساب بیمارستان واریز کردیم و هنوز دقیقا از هزینه‌های کلی درمان خبر نداریم. باید با پزشک معالج او درباره وضعیت و زمان ترخیص پسرم صحبت کنم.

آقانیا یادآور شد: چند وقتی است که محمدرضا به علت بیماری در بیمارستان است و متاسفانه سازمان یا ارگانی به ما کمکی نکرده است و البته دوست هم نداریم که از کسی درخواست کنیم.

وی یادآور شد: به هر حال هر قدر هم که هزینه درمان پسرم باشد به هر طریقی باشد جور می‌کنم تا دوباره پسرم سلامتی خودش را به دست آورد.