چرخ خیاطی‌ها جزو وسایلی هستند که در بیشتر محیط‌ها کاربردی هستند و به دلیل استفاده روزمره کیفیت بالا این محصول برای کاربران قابل توجه است. برای خرید هر کالایی به جز هزینه، کیفیت هم بسیار با اهمیت است.

چرخ خیاطی‌های خانگی

چرخ خیاطی‌های خانگی وسایلی هستند که در بیشتر منازل حضور دارند و برای کارهای معمولی مثل دوختن لباس، کوتاه کردن لباس‌ها و تنگ و گشاد کردن لباس‌ها از آن استفاده می‌کنند و معمولا برای کاربردهای حرفه‌ای استفاده نمی‌شود و می‌شود گفت به طریقی کار راه‌انداز هستند و به همین علت طراحی آنها هم به گونه‌ای است که بتواند نیازهای افراد را در همین حد مشخص برآورده کند.

ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های خانگی

چرخ خیاطی‌های خانگی انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها بدون برق کار می‌کنند و به چرخ خیاطی دستی معروف هستند که نسبت به بقیه موارد طول عمر بیشتری دارند.

نوع دیگری از چرخ خیاطی‌های خانگی چرخ خیاطی‌های کامپیوتری هستند که می‌توانید به آنها برنامه دوخت بدهید و بعضی دیگر از چرخ خیاطی‌های خانگی مخصوص سردوزی پارچه‌ها و لباس‌ها هستند.

چرخ خیاطی صنعتی

در کارگاه‌های تولیدی معمولا از این نوع چرخ‌های خیاطی استفاده می‌شود که برای دوخت دکمه سردست‌های مردانه و دوخت کمرهای شلوار جین و پارچه‌های ضخیم مانند کت و پالتو هستند. کیفیت ساخت این محصول طوری است که می‌توانید برای مدت زیادی از آن استفاده کنید.

ویژگی‌های چرخ خیاطی‌های صنعتی

چرخ خیاطی‌های صنعتی در مقایسه با چرخ خیاطی‌های خانگی بزرگتر هستند و قیمت بالاتری هم برای خرید آنها باید پرداخت کرد. همچنین با توجه به کاربردی که این چرخ خیاطی‌ها دارند می‌توانید برای کارگاه‌های حرفه‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

قیمت چرخ خیاطی ژانومه

ژانومه یک برند جهانی شناخته شده است که امروزه در بیش از 100 کشور جهان گسترده شده است. سیستم توزیع محصولات ژانومه از طریق نمایندگی‌های فروش در سرتاسر جهان انجام می شود و اطلاعات نمایندگی‌ها از طریق وب سایت رسمی این شرکت در دسترس می باشد.

قیمت چرخ خیاطی جک:

این شرکت با 30 سال سابقه، در حال حاضر  بیشترین سهم بازار را در تجهیز واحدهای تولیدی ( قبل از دوخت،  دوخت و تکمیلی ) دارد و نماینده‌ی چندین شرکت از کشورهای آلمان، ایتالیا، ژاپن، تایوان، ترکیه و چین است.

ضمنا این شرکت در بخش‌های نرم‌افزاری با بهره‌گیری از کادری مجرب در بخش‌های مشاوره، آموزش و سرویس و همچنین همکاری با دانشگاه‌ها، مراکز تربیت مربی و فنی حرفه‌ای و آموزشگاه‌ها ،گام‌های مؤثری در مسیر شکوفایی صنعت پوشاک ایران برداشته است.

قیمت چرخ خیاطی تیپیکال:

تیپیکال دارای سابقه طولانی در زمینه تجهیزات دوخت است که پس از 70 سال انباشت تکنولوژی، ما قدرت قوی و استعداد قوی در توسعه محصول ماشین آلات دوخت، ساخت ماشین آلات، تولید قطعات دقیق، ماشینکاری دقیق و دیگر واحد های کسب و کار است.

لیست قیمت چرخ‌های خیاطی برادر و مارشال و زوجی:

شرکت برادر، انواع مختلفی از چرخ خیاطی را ارائه کرده است که در روش کار و زندگی ما نوآوری ایجاد کرده اند. چرخ خیاطی برادر دارای خدمات درجه یک برای مشتریان است و اغلب ضمانت محدود برای محصولات جدید خود ارائه می دهد.

شرکت تولید محصولات مارشال در کشور تایوان کار خود را آغاز کرد و با گرفتن گواهینامه‌های بین المللی نظر بیشتر مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کرد. کیفیت و تنوع محصولات در برند مارشال توانسته است نظر بیشتر خریداران را به سمت خود جلب کند .

شرکت زوجی با تکنولوژی بین‌المللی، تجهیزات پیشرفته، تمرکز بر کیفیت بالا و تیم صنعتی منحصر به فرد، بستر خوبی را برای توسعه فراهم کرده است.

لیست قیمت اتو سیلتر:

شرکت سیلتر یک شرکت ترکیه‌ای است که محصولاتی از قبیل اتوهای صنعتی، خانگی، میز اتو و لوازم جانبی محصولات خود را تولید می‌کند. این شرکت با سابقه فعالیت دیرینه خود سال‌هاست که در زمینه اتو به فعالیت می‌پردازد و نام خود را در میان تمامی خیاط‌ها و مزون کارها انداخته است.

شما می‌توانید هر کدام از این محصولات را با  مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه چرخچی تهیه کنید. علاوه بر این شما می‌توانید از مشاوره آنلاین و تلفنی قبل از خرید این فروشگاه نیز استفاده کنید تا خریدی مفیدتر و مطمئن‌تر داشته باشید.

منبع: با مشارکت چرخچی | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد