تهران- ایرنا - مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران گفت: جنایات امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، نتیجه شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) و انحراف ایجاد شده در اسلام است.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق روز چهارشنبه در مراسم تجمع طلاب و روحانیان شهرستان ورامین که به مناسبت دهه بصیرت در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین برگزار شد اظهار داشت: اگر شهادت حضرت زهرا (س) و ۲۵ سال خانه نشینی حضرت علی(ع) نبود، اسلام واقعی در جهان مستقر بود و ظلم و مظلوم‌کشی وجود نداشت.

وی افزود: ظلم و ستم امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نتیجه ایجاد انحراف در اسلام پس از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) است.

وی با شاره به جایگاه حضرت زهرا(س) نزد نبی مکرم اسلام گفت: پیامبر اکرم(ص) بی نظیرترین جملات خویش را در مورد حضرت زهرا (س) بیان کرده‌اند، وجود مقدسی که حتی پیامبر و جبرائیل نیز بدون اجازه خدمت ایشان وارد نمی شدند ولی خشم و کین دشمنان اسلام باعث شد تا ایشان مظلومانه به شهادت رسد.

رحیمی افزود: امروز کشورهای اسلامی منطقه فقط دم از مسلمانی زده و نام اسلام را یدک می‌کشند ولی زمانی که یمن و فلسطین در آتش خشم دشمنان اسلام می سوزند، سکوت اختیار کرده و فقط این جنایات را به نظاره می‌نشینند.

وی با اشاره به نقش موثر حوزه‌های علمیه در گسترش اسلام ناب محمدی گفت: حوزه‌های علمیه سنگردار علم، کار جهادی، خدمت به مردم، بصیرت افزایی و پایگاه صدور اسلام ناب محمدی(ص) هستند. 

مدیر حوزه های علمیه استان تهران با تأکید بر این که حوزه‌های علمیه، پیشقدم کارهای جهادی هستند از فعالیت ۲ هزار طلبه استان تهران در ارائه خدمات جهادی به مردم خبر داد.

وی با گرامیداش حماسه نهم دیماه سال ۸۸ مردم ایران اسلامی و دهه بصیرت اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که هیچ‌گاه دست از آرمان‌های انقلاب و دفاع از حریم ولایت بر نمی‌دارند، توحید بی بصیرت، به شکل‌گیری گروه‌هایی مانند داعش ختم می‌شود که به اسم اسلام و در سایه قرآن جنایت می‌کنند.

وی افزود: فتنه سال ۸۸ نتیجه بی‌بصیرتی است، دشمنان اسلام دست به دست هم دادند تا این نظام الهی را ساقط کنند ولی هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حضور به هنگام مردم که از بسیاری خواص جلوتر حرکت کردند، این فتنه را به دشمنان نظام بازگرداند.