تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «محمدربیع احمدخانی» را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدربیع احمدخانی آمده است:

«نظر به سوابق اداری و اجرایی شما به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب می شوید.

امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

محمدربیع احمدخانی در کارنامه حرفه‌ای خود معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیرکلی نهاد کتابخانه های زنجان و معاونت اداره کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد.

پیش از این فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بود.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های فاطمه کرباسی در نامه ای خطاب به وی نوشت: بازگشت به نامه شماره ۶۱۱/۴۶۵/۹۹ مورخ ۲۸/۷/۹۹ مبنی بر استعفای سرکارعالی بدین وسیله ضمن موافقت با استعفاء، از تلاش و ممارست سرکارعالی در دوره مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان قدردانی می کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از تعهد، مسئولیت پذیری و تعامل با اصحاب فرهنگ، هنر و همکاری با دستگاه های فرهنگی به عنوان نقاط درخشان کارنامه دوره مسئولیت کرباسی یاد کرد.