کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید باندبازی سیاسی و گروه‌بازی‎‌ها را کنار گذاشت و تنها به فکر خدمت به مردم باشیم، گفت: در آستانه گذر از مرحله مهمی از انقلاب هستیم که با تدبیر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید آسایش را به مردم هدیه خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، حسین خوش اقبال عصر چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری کنگاور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و علمای فقید این شهرستان با بیان اینکه این انقلاب و نظام اسلامی به راحتی به دست نیامده و باید در انتصابات، شهدا را الگوی خود قرار دهیم، افزود: امام خمینی (ره) نسبت به انتخاب مدیران و انتصابات بسیار حساس بودند.

او در ادامه با بیان اینکه دشمن در طول یک قرن گذشته بی سابقه ترین تحریم های تاریخ را بر ما اعمال کرده، تاکید کرد: باید تلاش کنیم در این شرایط سخت رضایتمندی مردم را به دست بیاوریم. 

معاون استاندار کرمانشاه با تقدیر از زحمات و خدمات «خیرالله خزایی» فرماندار سابق کنگاور برای «فرزاد الماسی» سرپرست جدید فرمانداری آرزوی توفیق کرد و یادآور شد: نباید فراموش کنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و در این شرایط سخت همراهی مسئولان و مجموعه مدیران برای رفع مشکل مردم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

خوش اقبال همچنین گفت: باید توجه داشته باشیم که جایگاه مردم در تصمیم گیری ویژه دیده شود و زمانی عملکرد موفقی خواهیم داشت که مردم را در صحنه و همراه خود داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: شهرستان کنگاور با داشتن مردمانی شهیدپرور و انقلابی قله رفیع دینداری و ارزش های اسلامی است.

او با بیان اینکه بیشترین دوران خدمت من در فرمانداری کنگاور بوده، تصریح کرد: نام نیک افرادی که خدمت می کنند و رضایتمندی مردم را جلب می کنند از خاطره ها فراموش نخواهد شد.

موفقیت مدیران مرهون پایین کشیدن فیتیله سیاسی کاری است

امام جمعه کنگاور هم در این نشست اظهار داشت: کرسی مدیریتی موفق مرهون پایین کشیدن فیتیله سیاسی کاری و بالا بردن فیتیله کار و اجرای پروژه های عمرانی خواهد بود.

حجت الاسلام «علی‌محمد لروند» در ادامه از پاسخگویی مستمر استاندار کرمانشاه که بسیار علمی و منطقی پاسخ مشکلات مردم را می دهند، تشکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۶۶ رزمایش کمک های مومنانه در دفتر امام جمعه کنگاور انجام شده، بیان کرد: در این شهرستان وفاق خوبی در بین مدیران کنگاور وجود دارد و این فرصت بسیار خوبی برای توسعه شهرستان است.

امام جمعه کنگاور همچنین با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین بزرگترین اجتماع بشریت است و مردم کنگاور امسال از نعمت پیاده روی محروم شدند ولی با سخاوت های مثال زدنی خود به کمک اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا جامعه آمدند.

وی در ادامه تاکید کرد: کنگاور نیاز به مدیریت جهادی دارد تا یک صنعت مادر در این شهر ایجاد شود.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: کنگاور اسیر تبعیض است به گونه ای که در واگذاری سیلوهای کرمانشاه و سنقر کلیایی که همزمان با کنگاور آغاز شده بود لغو ولی سیلو کنگاور به بخش خصوصی واگذار شد و سازمان خصوصی سازی در بحث واگذاری هیچ جواب قانع کننده ای به مردم نداد.

حجت الاسلام لروند در ادامه افزود: مهمترین کار بر زمین مانده کنگاور تکمیل ساخت سد آناهیتا و جذب اعتبار برای تکمیل آن است.

اولویتم رونق بخشی به مشکلات اقتصادی مردم کنگاور است

سرپرست جدید فرمانداری کنگاور هم در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: از حسن اعتماد استاندار و معاون سیاسی استانداری برای خدمت به مردم شریف کنگاور که به عنوان شهر تدین و تمدن مشهور است، تشکر می کنم.

«فرزاد الماسی» افزود: کار کردن در شهری که آن را به شهر حاج آقا بزرگ عراقی می شناسند سخت و توسعه چندین برابر نسبت به دیگر شهرها را می طلبد که تمام تلاش خود برای این مهم به کار خواهم گرفت.

وی گفت: سعی می کنیم با تعامل سازنده با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و شورای تامین و شورای اداری گام های مثبتی هم جهت با سیاست های نظام و دولت تدبیر و امید برداریم.

الماسی اولویت نخست خود در شهرستان کنگاور را رونق بخشی به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم عنوان کرد.

شهرستان کنگاور با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.