قزوین - ایرنا - عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان شهید رجایی قزوین (احداث ساختمان الحاقی) از سوی دولت اختصاص می‌یابد.

فاطمه محمدبیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولت قول مساعد داده تا با تخصیص اعتبارات لازم، طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی تا سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی همچنین از قول مساعد دولت برای تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تا سه سال آینده خبر داد و گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تغییر وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی حوزه بهداشت و درمان و جذب نیروی انسانی متخصص در حوزه درمان استان قزوین نیز قول داده است.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه با توجه به مطالبه تسریع در ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین، قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار جدید این طرح انتخاب و معرفی شد.

وی اظهار داشت: از دیگر مطالباتی که در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شد، ضرورت تعیین تکلیف بیمارستان ۹۷ ساله ۲۲ بهمن قزوین، که مقرر شد در این زمینه نیز همکاری لازم صورت بگیرد.