کرج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد که از مجموع ۴۶۰ بیمار مراجعه کننده به مراکز درمانی استان در ۲۴ ساعت گذشته ، ۸۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونا بستری شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، دکتر حسین کریم روز سه شنبه گفت: مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۱۴ هزارو ۳۳۸ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۳ هزار و ۴۹ نفر مورد قطعی مثبت کرونا تشخیص داده شده است.

وی  با بیان اینکه در زمان حاضر  تعداد ۴۷۳ نفر شامل موارد  قطعی و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد  ۱۹۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می باشند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه تعداد  ۱۰۴ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند، تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۹ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته  پنج بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان البرز به ۸۶۵ نفر رسید.

 کریم  تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۹۷۹ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند که ۵۷ نفرآنان مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.