تهران- ایرنا- رضا مشعشعی استاد خوشنویس در مورد کتاب «میرزا غلامرضا» که به تازگی منتشر شده است، انتقاداتی را وارد دانست و در یادداشتی آن را مطرح کرد.

رضا مشعشعی که هنر خوشنویسی را نزد حسن میرخانی آموخته است و در ادامه فعالیت‌های مختلف هنری و پژوهشی خود در نیم قرن گذشته عضویت در شورای ارزیابی هنری مرحله استادی انجمن خوشنویسان و کارشناسی کتب و اسناد خطی کتابخانه کاخ موزه گلستان را تجربه کرده است در یادداشتی بر کتاب میرزا غلامرضا به نگارش و پژوهش مظفر بختیار چنین نوشت:

پس از سه دهه انتظار خبردار شدم کتاب استاد میرزا غلام رضا به زیور طبع آراسته شده است. این کتاب از دو جهت حائز اهمیت بود؛ در مورد احوال و آثار استاد عالیقدر میرزا غلام رضا بود و دوم اینکه کتاب مزبور توسط دوست ارجمند؛ پژوهشگر و ادیب فرزانه  زنده یاد دکتر مظفر بختیار با حساسیت و دقت نظر خاص او تدوین و تنظیم شده است. 
متاسفانه بعد از رؤیت کتاب، متوجه شدم برخی نکات اصولی در آن رعایت نشده است؛ مانند نداشتن شناسه (زیرنویس تصاویر) و مشخصات هویتی و اندازه و محل نگهداری خود آثار، مشخصات صاحبان و مالکان آثار. زیرا درج شناسنامه برای ارجاع و سهولت در دسترسی  پژوهشگران، خوشنویسان و علاقمندان، روشی است مرسوم در چاپ کتاب هایی از این دست.
همچنین وجود موارد حشو و آثار منسوب و مشکوک و به ویژه غیر اصیل و نامربوط در داخل کتاب که  هیچ توضیحی در کنار نداشته و از طرفی توجیه منطقی هم ندارد که نشان از نبود کارشناسی درست و بازبینی مجدد بعد از فوت مؤلف و کم دقتی عوامل و دست اندر کاران، نشر کتاب است.
پیداست مرحوم  بختیار در زمان حیات خود این کار را به نحو احسن و با دقتی وصف ناشدنی پیش برده و تا مرحله نزدیک به چاپ رساندند، منتها کتاب حاضر پس از متجاوز از ۳۰ سال انتظار ناباورانه با وجود نقایص و عیوبی، به جای آنکه با قیمت نازل روانه بازار شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد، در شرایط بحران اقتصادی، با قیمت گزاف هم عرضه کرده است. موضوع را با دیگر استادان مبرز در میان گذاشتم و پس از مدت ها بررسی دقیق، به عنوان معلم و به خاطر رسالت تاریخی و فرهنگی که از باب اطلاع رسانی درست داشتیم و نیز به عنوان کارشناسی که در این زمینه تجربه و تخصص دارم به این نتیجه رسیدم که باید این موارد را به اطلاع علاقه‌مندان برسانم.