باکو -  ایرنا - مسابقات بین المللی کاراته جام بزرگداشت شهدای حادثه خونین 20 ژانویه جمهوری آذربایجان، عصر جمعه با حضور  12 کشور از جمله تیم ایران  در باکو آغاز شد .

  در این مسابقات بین المللی کاراته کاران  در رده سنی نونهالان  ، نوجوانان ، جوانان و امید از جمهوری آذربایجان ،  ایران  ، ترکیه ، روسیه  ، ترکمنستان،  گرجستان ، اوکراین ، قزاقستان ، ازبکستان ، کویت ، مراکش و عمان در دو رشته کاتا و کومیته رقابت می کنند .

  تیم  کاراته اعزامی جمهوری اسلامی ایران  متشکل از پسران و دختران در رده سنی مختلف از استان های تهران ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، مازنداران و ایلام به سرمربیگری خانم فرخ ناز ارباب و مربیگری رمضان بازرگان ، ابوالفضل گوهرشاد  و حمیدرضا فتاحی در هر دو رشته کاتا و کومیته رقابت می کنند  فرخ ناز ارباب که سرمربی تیم ملی کاتای بانوان ایران  است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با یادآوری این که در این مسابقات بین المللی سرمربیگری تیم اعزامی استان تهران را بر عهده دارد ، افزود که  این تیم منتخب قبل از سفر به باکو پنج اردو را گذرانده و کاراته  کاران  کشورمان حاضر در این مسابقات بین المللی یک نسل جدید هستند  و  برای دوره های آتی و رده های بالاتر روی آنها سرمایه گذاری می شود.

  وی از سطح برگزاری این مسابقات بین المللی در باکو ابراز رضایت کرد و ادامه داد که این نخستین حضور تیم منتخب ایران در مسابقات بین المللی است ،امیدوارم ورزشکاران ما نتایج خوبی را کسب کنند .

  مسابقات بین المللی کاراته جام بزرگداشت شهدای حادثه خونین 20 ژانویه جمهوری آذربایجان برای سه روز در محل سالن مجموعه ورزشی باکو ادامه  خواهد داشت.

برچسب‌ها