کرمان - ایرنا - اسطوره ای آسمانی از دیار کریمان که بلندای مردانگی و غیرتش بر جهان بانگ زده و امروز خبر شهادتش در صدر مهمترین اخبار ایران و جهان قرار دارد و دل های بی شماری در سوگ از دست دادنش داغدار است، در حالی روحش در آسمانها ماوا گرفته که مردم کرمان و ایران همه فریاد برآورده اند که "ما همه قاسم سلیمانی هستیم".

مردم عزادار در سوگ سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز به گونه های مختلفی در عزای از دست دادن این سرباز فداکار گداختند و تعداد زیادی نیز خودروهای خود را مزین به این جمله کرده اند که "ما همه قاسم سلیمانی هستیم".

تردد خودروهای مزین به جمله " ما همه قاسم سلیمانی هستیم " در کرمان، نشان دهنده ارادتی است که مردم به شهید سردار سپهد قاسم سلیمانی دارند و بی شک این ارادت تا همیشه باقی خواهد ماند.

امروز مردم کرمان، همشهریان سردار سلیمانی، در سوگ او سنگ تمام گذاشته اند و با حضور گسترده در آئین های عزای این شهید گرانقدر بر همت جانانه اش برای دفاع از کشور و ولایت احسنت گفتند.

قاسم سلیمانی، آن شهید زنده در تعبیر رهبری، امروز نیز از فراز آسمان شاهد است که مردم ایران، جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان جهان به او اقتدا کرده اند و راهش را ادامه خواهند داد .

آری امروز مردم جلوه های بسیاری را آفریدند و نشان دادند که تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان مبنی بر اینکه از خون حاج قاسم هزاران حاج قاسم برخواهد خواست، محقق می شود و آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت،‌همه دلبستگان مقاومت خونخواه شهید سلیمانی هستند و ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد.