تهران – ایرنا – سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس، روز سه‌شنبه در رشته توئیت‌هایی، فرا رسیدن سال جدید میلادی را به مردم فرانسه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایرنا، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: سال ۲۰۱۹ در حالی به انتها رسید که چون همیشه، تاریخ آکنده از اخبار و تحولات خوش و ناخوشایند، امیدآفرین و یاس آور بود. امید بدان داریم که در سال ۲۰۲۰ جهان شاهد اخبار و رویدادهای خوشایند و گوارا برای همه مردم جهان باشد.
همگان می دانند و دریافته اند که جهانی تک قطبی و یا یکجانبه گرا که تنها هدف آن اعمال حاکمیت زورمدارانه یک قدرت در جهان است، جهانی مبتنی بر جنگ، تنش و خونریزی است. در سال پیش رو، باید همگان و هر کس به سهم خود برای تحقق جهانی با ثبات، امن و آکنده از دوستی و برابری و عدالت  تلاش کنند.
درسالی که گذشت بخصوص در نیمه دوم آن، روابط ایران و فرانسه از سطح و جایگاه مناسب تری علیرغم تلاشهای بدخواهان روابط دو کشور برخوردار گشت. تماسهای متعدد، تبادل پیامها و دیدارهای مقامات عالیه دو کشور و تعمیق و بررسی موضوعات مورد توجه بویژه در گفتگوهای میان روسای جمهور دو کشور فصل نوینی از درک و فهم متقابل و مشترک را میان دو دولت بنا نهاد. 
دو کشور علیرغم تفاوتهای فکری و دیدگاههای متفاوت و با ویژگی های خاص جغرافیایی و تاریخی خود، چگونگی تلاش به منظور دستیابی به آرمانهای مورد نیاز جامعه جهانی امروز را به بحث گذاردند و بر عزم خود مبنی بر سعی بیشتر در جهت تقویت مبانی صلح و امنیت و ثبات و چند جانبه گرایی تاکید ورزیدند.

وی اسفندماه سال گذشته به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه منصوب شد. 

قاسمی پیشتر سفیر سابق ایران در ایرلند، اسپانیا و ایتالیا بوده است.
بهرام قاسمی حدود دو سال سمت سخنگوی وزارت خارجه ایران را بر عهده داشت. 
وی همچنین ریاست اداره دوم سیاسی وزارت خارجه را برعهده داشته است. ۹۰۴۱