مشهد-ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بسیجیان از بن دندان معتقد، مطیع و در رکاب ولایت بودند، مرگ را به سخره گرفتند و با نادیده گرفتن مشکلات، به زندگی رنگ جهاد دادند و با آن مانوس شدند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده شامگاه یکشنبه در گردهمایی بسیجیان در مسجد رضوی منطقه طلاب مشهد افزود: بسیج با اینکه به گذشته خود افتخار می کند اما روزآمد است و آینده را رقم خواهد زد و فریب دشمنان را نخواهد خورد.

وی ادامه داد: امروز به کوری چشم دشمنان، بسیج مستضعفان تکثیر شده است و چراغی که در ایران برافروخته شد و دشمنان چشم دیدنش را نداشتند به چلچراغی تبدیل شده و تفکر بسیجی در جهان اسلام حاکم شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ملت ایران از راهی که انتخاب کرده پشیمان نیست و این مسیر را همراه با شهیدان تا شهادت ادامه خواهد داد.

یوسفعلی‌زاده افزود: آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها، منافقین و خاندان پهلوی این آرزو را باید به گور ببرند که بسیجیان دست از میثاق خود با ولایت بردارند، این میثاق، تکلیف ماست و تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که رابطه بین امام و بسیجیان زلال ترین، پاکیزه ترین، مخلصانه ترین و ناب ترین رابطه است.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد:در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به خوبی امضا شده و دستور کار ۴۰ سال آینده صادر شده است و بسیجیان باید این بیانیه را جدی بگیرند و آن را مطالعه کرده و با درک عمیق آن را عملیاتی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: اگر می خواهیم در ۴۰ سال دوم نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از ۴۰ سال نخست باشیم و ابهت پوشالی آمریکا و همپیمانانش را بیش از پیش از بین ببریم باید به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عمل کنیم ۴۰ سال نخست را پیروز بوده ایم و برای موفقیت در ۴۰ سال دوم نیز باید تلاش کنیم کاستی‌های موجود در گام نخست انقلاب اسلامی را بر طرف نمائیم.