مشهد- ایرنا- بارش‌های رگباری روز پنجشنبه در مناطق مختلف خراسان رضوی شدت می‌گیرد که احتمال آبگرفتگی و سیلاب بویژه در نیمه جنوبی و نوار شرقی این استان وجود دارد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: بارندگی در این استان بویژه در نیمه جنوبی و شرقی آن تا اواخر وقت امشب ادامه دارد و این سیستم فردا از نوار شرقی استان خارج می‌شود. 

یحیی قاینی پور افزود: شب گذشته نیز بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی شاهد بارندگی بودند که بیشترین آن در جغتای به میزان پنج میلیمتر گزارش شده است.

وی اظهار داشت: با گسترش جریانات جوی برای امشب و اوایل  وقت فردا تشکیل مه و کاهش دید در خراسان رضوی را خواهیم داشت و همچنین طی این مدت افزایش وزش باد به صورت لحظه‌ای در استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به کاهش چهار درجه ای میانگین دما در این استان گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشه چهار درجه کاهش دارد و برای روز جمعه تغییری نخواهد داشت.

چناران با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بجستان با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.