تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کامبوج پیش از دیدار با تیم ملی ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین صحبت کرد.

«فلیکس دالماس» سرمربی اسپانیایی تیم ملی کامبوج در آستانه بازی تیمش مقابل ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین اظهار داشت: ما در گروهی قرار داریم که سطح تیم‌های حاضر در آن به شدت با یکدیگر متفاوت است. ۲ بازی قبلی ما در زمین خودمان بوده اما حالا باید به ایران برویم و مقابل این تیم قدرتمند بازی کنیم، سپس دوباره در خانه رو درروی عراق قرار خواهیم گرفت. می‌خواهیم سطح خودمان را بالا ببریم و چهره جدیدی از فوتبال کامبوج را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه افزود: ایران بهترین تیم آسیا است و در جام جهانی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. آنها چند بازیکن خیلی خوب در تیم‌های اروپایی و حتی لیگ قهرمانان اروپا دارند. با این حال اعتقاد دارم بازی با کامبوج برای ایران هم دشوار خواهد بود و ما تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

سرمربی کامبوج در پایان گفت: ما تمرینات خوبی را در این چند روز پشت سر گذاشته‌ایم و امشب راهی تهران خواهیم شد تا خود را برای دیدار با این تیم آماده کنیم.