مراغه ایرنا - در نخستین روز از هفته دولت با حضور آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسولان استانی و شهرستانی، سه طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۹۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در عجب شیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل مجتمع مسکونی گلریزان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان عجب شیر در مساحت ۳هزار و ۴۵۵مترمربع و زیربنای ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع و اجرای آسفالت جاده رحمانلو به عرض  ۱۰متر و  طول ۶۰۰ متر با مجموع آسفالت ریزی به مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع و افتتاح ایستگاه گیرنده تلویزیون دیجیتال در روستای رحمانلو بخش مرکزی عجب شیر بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه افتتاح مجتمع مسکونی گلریزان عجب شیر گفت: بنیاد مسکن از نهادهای تحت نظارت مقام معظم رهبری است که وظیفه خطیر ساخت و ساز برای محرومان در روستاها و مناطق مختلف را به عهده دارد و با این خدمات، سکونت و آرامش را برای مردم جامعه به ارمغان می‌آرود.

آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی گفت: مسئولان سعی کنند در برنامه ها و کارهای عام المنفعه در راه خدا با اخلاص گام بردارند تا ماندگار باشد.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ نماز ، ساخت مسجد در کنار مجتمع‌های مسکونی ضروری است.

شهرستان عجب شیر با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

۵۱۸

برچسب‌ها