كرمان- ایرنا- رییس فدراسیون ژیمناستیك كشور گفت: با توجه به برنامه ها و اعتبارات پیش بینی شده برای سال آینده امیدواریم بتوانیم وسایل و تجهیزات مورد نیاز ژیمناستیك كشور را تهیه كنیم و در اختیار استان ها قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، 'جعفر درویش زاده' روز یكشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیك استان كرمان افزود: از وزارت ورزش 32 بسته كالا را به ارزش 50 میلیارد ریال درخواست كردیم كه وسایل لازم را از یك شركت آلمانی خرید كنند و چهار ماه نیز این كار را پیگیری كردیم.

وی ادامه داد: ابتدا اعلام كردند كه این وسایل در سه مرحله خریداری شود بعد با مشكلات ارزی برخوردیم كه خرید وسایل خارجی مشكل بود.

درویش زاده، اظهار كرد: در دو سال گذشته مشكلات مالی از نظر ارزی كمتر بود و تامین اعتبارات مصوبات محقق می شد اما اكنون بحران مالی در كشور وجود دارد و در سال جاری یك سوم اعتبارات مصوبات را به ما نداده اند.

رییس فدراسیون ژیمناستیك كشور در ادامه با اشاره به اینكه هیات ژیمناستیك كرمان جایگاه بالایی در كشور دارد، افزود: هیات ژیمناستیك استان كرمان معدل بالایی از نظر شخصیت، جایگاه تعلیم و تربیت، حضور در كلاس ها و سایر موارد دارد كه اینها به مدیریت، طراحی و خلاقیت رییس و دبیر و سایر اعضای این هیات بر می گردد.

درویش زاده، افزود: امروز در بازدید از مدرسه ای در كرمان فضای بسیار عالی را مشاهده كردیم و می توانستیم نام آكادمی ژیمناستیك استاندارد را برای آن بكار ببریم.

وی از هماهنگی و همكاری بین آموزش و پرورش و هیات ژیمناستیك استان كرمان قدردانی كرد و گفت: در سطح كشور چنین همكاری و همچنین همدلی بین فعالان این رشته در هیات ها كمتر دیده می شود.

در پایان این مجمع 'حمید گنجعلیخانی' با كسب 16 رای از تمامی آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ژیمناستیك استان كرمان انتخاب شد.ك/2

7443/2624