۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۸:۳۷
کد خبر: 83131550
T T
۰ نفر

ورزش كارگری زنجان در 26 رشته فعال است

۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۸:۳۷
کد خبر: 83131550
ورزش كارگری زنجان در 26 رشته فعال است

زنجان - ایرنا - رئیس هیات ورزش كارگری استان زنجان گفت: مردان و زنان زنجانی در 26 رشته مختلف ورزشی زیر نظر این هیات فعالیت می كنند.

عزیزالله طبیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانوان در رشته های دو و میدانی، والیبال، آمادگی جسمانی، كوهنوردی، شنا، كاراته، دو صحرانوردی، تنیس روی میز و بدمینتون و مردان نیز بیشتر در رشته های والیبال، جودو، ووشو، كاراته، فوتبال، كشتی، فوتسال، بسكتبال، شطرنج، ژیمناستیك، دو صحرانوردی، كوهنوردی، دو و میدانی و شنا فعال هستند.
وی با بیان اینكه ورزش كارگری زنجان برای فعالیت هرچه بهتر و بیشتر نیازمند حامی مالی مناسب است، خاطرنشان كرد: این هیات با توجه به كمبود اعتبارات در اعزام ورزشكاران به مسابقات كشوری و پذیرش میزبانی ها با مشكل مواجه شده است.
این مسئول اظهار داشت: برخی شركت های صنعتی و تولیدی از جمله ایران ترانسفو با توجه به وجود اعتبارات در برخی از رشته های ورزشی فعالیت خوبی را دارند.
طبیانی اضافه كرد: در زمان حاضر قریب 40 نفر از كارگران این استان به صورت رسمی و حرفه ای در رشته های ورزشی مختلف از جمله جودو، ووشو، والیبال، شطرنج، فوتسال و شنا، فعال هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 500 نفر از كارگران مرد و زن این استان به صورت سازمان یافته در ورزش فعال هستند كه از این تعداد قریب 100 نفر زن و بقیه مردان هستند.
رئیس هیات ورزش كارگری استان زنجان با بیان اینكه زنجان در ورزشهای انفرادی به ویژه در رشته های ووشو و جودو، عنوان دار است، گفت: كارگران از ورزش كه در ارتقای سطح سلامت و پیشگیری از بیماریهای مختلف نقش مهم و اثربخش دارد، استقبال می كنند كه این اهمیت حمایت مالی و سرمایه گذاری در این حوزه را دوچندان می كند.
طبیانی، افزود: ورزش موجب نشاط و شادابی در كارگران می شود و بهره وری بیشتر نیروی كار و در نتیجه رونق اقتصادی را به دنبال دارد.
6084/6085

سرخط اخبار استان‌ها