۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵
کد خبر: 83065420
T T
۰ نفر
رویكرد ما به دستاوردهای انقلاب باید تبیینی و آئینی باشد

زنجان - ایرنا - قائم ‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور گفت: با توجه به شرایط خاص كشور و در آستانه چهلمین سالگرد استقرار جمهوری اسلامی؛ نیازمند رویكرد و نگاه تبیینی و آئینی به دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز یكشنبه در نشست شورای هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: نگاه ما امسال از تشكیل این شورا نگرش صرف و مختص دهه فجر نیست، بلكه رویكرد مدت دار و تبیینی به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
این مسئول اظهار داشت: امروز ما در نبرد دفاعی بس مقدس با نظام سلطه هستیم و تمام مسئولان و اعضای این جلسات با عملكرد خود در یك آزمون بزرگ الهی در برابر آرمان های امام راحل و شهدا قرار داریم.
لطفی با اشاره به بیانات بنیانگذار و رهبر كبیر انقلاب درباره جمهوری اسلامی، تاكید كرد: الان وظیفه ما حفظ جمهوری اسلامی به عنوان فریضه عظیم مورد اشاره امام خمینی (ره) است.
وی تصریح كرد: امروز نظام سلطه می خواهد جمهوری اسلامی را به عنوان پرچمدار اسلام نابود كند، چون تجلی این نظام اسلامی در مردمی بودن آن است.
قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور گفت: دشمن با هدف یاس مردم از این نظام، جنگ روانی و اقتصادی راه انداخته و فعالیت هایش را در ایجاد شبكه های مجازی و ماهواره ای برای دروغ پردازی علیه ایران دو چندان كرده است.
لطفی تاكید كرد: با همه این اوضاع رئیس جمهوری آمریكا اعتراف كرده است كه هفت تریلیون دلار در منطقه برای فروپاشی و اغتشاش و ناامنی كشورها هزینه كرده ، اما نتیجه و دستاوردی در بر نداشته است.
وی اظهار داشت: راهپیمایی ها و انتخابات مردمی ایران طی این چهار دهه كاركرد مردمی داشته و برآمده از بطن خود جامعه بوده است، وقتی می بینیم این مردم با این شكل گسترده مورد هجمه رسانه ای و اقتصادی جبهه استكبار قرار دارد، ماهم باید بصیرت افزایی دراین باره را در اولویت كارهایمان قرار دهیم.
قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور تصریح كرد: دشمن می خواهد كاستی ها را بزرگ نمایی و مردم را نسبت به این انقلاب ناامید كند، ایجاد بی اعتمادی بین مردم در واقع راهبرد دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود است.
لطفی با اشاره به اهمیت وحدت بین مردم و مسئولان، گفت: باید وحدت عملی بین مردم و مسئولان برقرار باشد تا مقابل دشمن شكافی بوجود نیاید.
3216/8068

سرخط اخبار استان‌ها