۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲
کد خبر: 82879292
T T
۰ نفر

سه هزار زنجاني از مناطق عملياتي بازديد كردند

۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲
کد خبر: 82879292
سه هزار زنجاني از مناطق عملياتي بازديد كردند

زنجان - ايرنا - مسئول اردويي و گردشگري سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان گفت: ايام نوروز امسال، بيش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم اين استان براي بازديد، عازم مناطق عملياتي شدند.

سرگرد عبدالكريم مرادي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين زائران زنجاني از 24 اسفند 96 تا 13 فروردين جاري با رمز 'يافاطمه الزهر' در قالب چهار كاروان 'يك مرحله خواهران و سه مرحله برادران' و در مجموع با 52 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملياتي جنوب كشور شدند.
وي اظهاركرد: اين افراد در طول 2 روز، از مناطق عملياتي 'اروندكنار، علقمه، شلمچه، طلائيه، پاسگاه زيد، هويزه، فتح المبين، بيت المقدس و معراج شهدا، بازديد به عمل آوردند.
مرادي، افزود: حضور در فروشگاه فرهنگي، ايستگاه عكاسي، ايستگاه مشاوره، ايستگاه صلواتي، نمايشگاه كتاب، يادمان ‌هاي عملياتي و نمايش رزمي فرهنگي از جمله برنامه‌هاي اجرايي امسال راهيان نور زنجان بود كه با استقبال خوبي نيز مواجه شد.
وي با بيان اينكه بازديد از مناطق عملياتي در جامعه و عموم مردم ، علاقه مندان زيادي را پيدا كرده است تصريح كرد: امروز بحث اردوهاي راهيان نور گسترش يافته و استقبال خانوادگي زياد شده است اما متاسفانه زيرساخت ها كافي نيست و نياز است ادارات و خيرين در بحث تامين زيرساخت هاي اردوگاه شهيد باكري زنجان در خرمشهر، ما را ياري دهند.
مسئول اردويي و گردشگري سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان، گفت: اگر زيرساخت ها در اردوگاه شهيد باكري زنجان براي پذيرش خانواده ها فراهم شود در اين صورت تعداد افراد علاقه مند به بازديد از مناطق عملياتي به 10 برابر نيز خواهد رسيد.
مرادي با بيان اينكه راهيان نور، مختص بسيجي ها نيست و حدود 80 درصد از ظريفت ثبت نام ها براي عموم مردم درنظر گرفته شده است، افزود: تمام آحاد جامعه در صورت تمايل به بازديد از مناطق عملياتي مي توانند براي ثبت نام به پايگاه هاي مقاومت بسيج مراجعه كنند.
وي اظهار كرد: اردوي راهيان نور در حقيقت جرقه ارتباط با شهداي گرانقدر و سرافراز است و زائرين با حضور در مناطق عملياتي پي به رشادت ها و شجاعت اين عزيزان در مقابله با تجاوز دشمنان به آب و خاك ايران برده و از تاثيرات معنوي آن بهره مند مي شوند.
مرادي افزود: پارسال قريب 15 هزار مرد و زن اعم از مردم عادي، دانش آموز، دانشجو و بسيجيان، از اين استان به منظور بازديد به مناطق عملياتي اعزام شدند كه بيشترين درصد نيز مربوط به قشر دانش آموزي بود.
وي تصريح كرد: سازمان اردويي و گردشگري سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان، آماده دريافت انتقادات و پيشنهادات در بحث راهيان نور است و افراد در صورت تمايل مي توانند با شماره تلفن 33549100 تماس برقرار كنند.
6084/6085

سرخط اخبار استان‌ها