۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۳
کد خبر: 83071118
T T
۰ نفر

10 هزار حافظ قرآن كريم در ارتش فعاليت دارند

۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۳
کد خبر: 83071118
10 هزار حافظ قرآن كريم در ارتش فعاليت دارند

يزد - ايرنا - مسئول عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران در استان ‌هاي يزد، اصفهان و چهارمحال و بختياري گفت: افزون بر 10 هزار حافظ قرآن مجيد در يگان هاي مختلف ارتش در سطح كشور فعاليت دارند.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام سيدعباس قريشي روز جمعه در جمع مردم يزد افزود: ارتشيان مومن از يك تا 30 جزء كلام وحي را حفظ كرده اند و فعالانه در فعاليت هاي ديني و قرآني مشاركت دارند.
وي ادامه داد: از برنامه هاي مهم عقيدتي سياسي ارتش كه با همكاري ساير بخش ها و رده ها پيگيري و انجام مي شود تشكيل كلاس هاي قرآني، فرهنگي و آموزش ديني و عقيدتي است.
اين مسئول اظهار داشت: ايجاد ارتشي ولايي، ديني و انقلابي براي حفظ اهداف و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و مقابله با توطئه هاي استكبارجهاني از ماموريت هاي اصلي سازمان عقيدتي سياسي ارتش است .
قريشي با اشاره به اينكه به بركت انقلاب اسلامي امروز ارتش ايران در منطقه و جهان مقتدر و از آمادگي كامل برخوردار است، به اهميت دين باوري و ولايت پذيري توسط مردم و ارتشيان اشاره كرد.
وي گفت: حفظ وحدت همراه با بصيرت از وظايف تمام نيروهاي مومن نظامي و انتظامي است كه تا پاي جان از دستاوردهاي انقلاب مقدس اسلامي خود دفاع مي كنند.
استان يزد يك ميليون و 138 هزار نفر جمعيت دارد كه از اين تعداد حدود 60 درصد در شهرستان يزد زندگي مي كنند.
7536/ 6197

سرخط اخبار استان‌ها