۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۲۷
کد خبر: 83008722
T T
۰ نفر

مسیر هراز به سمت شمال بسته شد

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۲۷
کد خبر: 83008722
مسیر هراز به سمت شمال بسته شد

تهران- ایرنا - فرمانده پلیس ‌راه ویژه شرق استان تهران از بسته شدن مسیر هراز از جنوب به شمال به دلیل ترافیك فوق سنگین خبر داد و گفت: مسافران می توانند از مسیر فیروزكوه تردد كنند.

سیاوش محبی غروب سه شنبه در گفت ‌وگو با ایرنا در خصوص وضعیت ترافیكی مسیرهای هراز، فیروزكوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: ترافیك در مسیرهای خروجی استان تهران همچون جاده های فیروزكوه و هراز، چالوس در استان البرز و مسیر امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس و خراسان جنوبی و همچنین آزاد راه تهران – قم و تهران – كرج از ترافیك فوق سنگین برخوردار است.
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات عید سعید قربان و پایان سفرهای تابستانی از فردا(جمعه) و روزهای آینده با ترافیك سنگین تر روبرو هستیم.
سرهنگ محبی با بیان اینكه حجم ترافیك به حدی است كه پس‌زدگی در مسیر هراز دیده می شود، افزود: با توجه به ترافیك فوق سنگین در مسیرهای هراز و خروجی شهر تهران مسیر هراز به سمت شمال بسته و مسافران می توانند از مسیر جایگزین یعنی تهران – فیروزكوه تردد كنند.
سرهنگ محبی با بیان اینكه مسافرانی كه وارد مسیر نشدند سفر خود را به‌ روز آینده موكول كنند،افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال مسیر فیروزكوه نیز فوق سنگین، تراكم بالای خودروها و كندی جریان ترافیك در جریان است و این 2 جاده گنجایش ورود این حجم خودرو را ندارد.
این مقام مسئول بیان كرد: از ابتدای شروع سفرهای تابستانی تاكنون بیشتر تصادف ها در مسیرهای ارتباطی كشور به دلیل خستگی، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده است.
این مقام مسئول خاطرنشان كرد: 73 درصد تصادف ها در فاصله 30 كیلومتری خروجی و ورودی شهرها اتفاق افتاده كه از رانندگان می خواهیم مدیریت سفر داشته و از تخلفات رانندگی و تجاوز به چپ پرهیز كنند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح كرد: مأموران پلیس ‌راه با آمادگی كامل به طور شبانه روز حاضر هستند و با رانندگان خاطی كه مقررات راهنمایی و رانندگی را نقض كنند برابر قانون برخور خواهند كرد.
تهرام/7246/ 1539
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه