کشف بیش از ۴۳۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در این زمینه بیش از ۴۰۰ متهم دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار حسین رحیمی پنجشنبه 27 اردیبهشت با اشاره به اینکه مالیات، حق مردم است و فرار مالیاتی، خیانت در حق مردم است، عنوان داشت: مقابله با فرار مالیاتی از جمله ماموریت های پلیس امنیت اقتصادی است که در سال گذشته ۲۵۸ مورد پرونده رسیدگی و ۴۲۴ متهم در این راستا دستگیر شدند.

وی از رشد ۱۲ درصدی پرونده های تشکیل شده و رشد ۲۶ درصدی متهمان دستگیر شده در حوزه مقابله با فرار مالیاتی خبر داد و گفت: در سال گذشته چهار هزار و ۳۷۲میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف و ارزش پرونده های کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن، ۶۷ درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در فروردین امسال ۲۲ پرونده پیگیری و ۲۳ متهم در راستای فرار مالیاتی دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ و لزوم همکاری و هم افزایی هموطنان در راستای مقابله با جرایم اقتصادی، عنوان داشت: هموطنان گرامی می توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی با کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha