۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹
کد خبر: 83005720
T T
۰ نفر

معاون شهردارتهران عضو هيات مديره تاكسيراني نشد

۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹
کد خبر: 83005720
معاون شهردارتهران عضو هيات مديره تاكسيراني نشد

تهران- ايرنا- اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران به محسن پورسيدآقايي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري راي منفي دادند و وي نتوانست به عضويت هيات مديره تاكسيراني درآيد.

به گزارش ايرنا، اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران در هشتادمين جلسه علني و پس از 6 ماه نهايتا اعضاي هيات مديره سازمان تاكسيراني را انتخاب كردند.
نكته جالب انتخاب هيات مديره سازمان تاكسيراني ماجرا راي منفي اعضاي شورا به محسن پورسيدآقايي معاون شهردار براي عضويت در تركيب بود كه همين امر موجب ترك جلسه از سوي معاون شهردار شد.
با راي اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران، عليرضا قنادان، مرضيه حصاري و امير روحي به عنوان اعضاي هيات مديره سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني تهران انتخاب شدند.
افشين حبيب زاده عضو كميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران در تشريح اين موضوع در صحن شورا گفت كه افراد پيشنهاد شده ( پورسيدآقايي، قنادان، مرضيه حصاري و روحي) از زمان شهردار پيشين تهران انتخاب شده بودند و نامه‌اي كه به ما رسيده است با امضاي شهردار قبلي است.
وي ادامه داد: شهردار جديد تهران هنوز نامه‌اي رسمي براي تاييد اين چهار نفر نداده است و بهتر است اين انتخاب فعلا مسكوت بماند.
حسن رسولي ديگر عضو شورا نيز در اين خصوص گفت: افشاني بيش از چهار ماه است كه شهردار تهران شده و مي‌توانسته به صورت كتبي و رسمي نسبت به استرداد لايحه تقديمي اقدام كند.
وي ادامه داد: با دادن پيغام جهت گيري را عوض نكنيد.
به گفته رسولي، سازمان تاكسيراني مهم است و بايد هر چه سريع تر تعيين تكليف شود.
پس از اين كش و قوس، محسن پورسيدآقايي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران پشت تريبون شورا حاضر شده و گفت: 6 ماه است كه سازمان تاكسيراني معطل هيات مديره مانده و با اين شيوه كار پيش نمي‌رود.
وي گفت: بر اساس قانون معاون شهردار، رئيس سازمان تاكسيراني و يك نفر از بيرون بايد عضو اين هيات مديره باشند و پيشنهاد داديم كه 'حصاري' مديركل حمل و نقل عمومي وزارت كشور است در راستاي افزايش ارتباط شهرداري و وزارت كشور عضو هيات مديره تاكسيراني شود.
پورسيدآقايي تاكيد كرد: من معاون شهردار هستم و با افشاني در اين زمينه صحبت كردم و ايشان موافق اين تركيب هستند.
به گزارش ايرنا، نهايتا قنادان و حصاري با 11 و روحي با 9 راي به عنوان اعضاي هيات مديره سازمان تاكسيراني تهران از سوي اعضاي شورا انتخاب شدند.
تهرام/9343/1735 / 1539
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه