۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۰۶
کد خبر: 82999027
T T
۰ نفر
مالیات واحدهای تولیدی ری در تهران هزینه می شود

شهرری - ایرنا - معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ری گفت: مالیات و عوارض واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان در تهران هزینه می شود، در حالی كه بر اساس قانون باید در محل استقرار این واحدها هزینه شود.

به گزارش ایرنا، مهدی مجیدی روز یكشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری افزود: استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مشكلات عدیده زیست محیطی و معضلات اجتمای بسیاری را در این شهرستان ایجاد كرده است.
وی با تاكید بر اینكه عوارض و مالیات واحدهای تولیدی بر اساس قانون باید در محل استقرار هزینه شود، عنوان كرد: درآمدهای ناشی از مالیات واحدهای تولیدی این شهرستان باید در جهت كاهش مشكلات و حل معضلات مردم جنوب تهران هزینه شود.
مجیدی با بیان اینكه دستگاه های دولتی باید تسهیل گر فضای كسب و كار و تولید كنندگان بخش خصوصی باشند، اظهار داشت: حمایت از اشتغال جوانان، كارآفرینان و تولید كنندگان باید در دستور كار ادارات شهرستان ری قرار گیرد.
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ری روز یكشنبه با حضورمسئولان فرمانداری و رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از تولید كنندگان در فرمانداری ری برگزار شد و در این جلسه مشكلات سه واحد تولیدی از جمله یك كارخانه تولید سازه های بتونی و شن و ماسه، یك واحد تولیدی كارتن و مقوا و یك واحد تولیدی قطعات الكترونیكی مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرك صنعتی شمس آباد، كارخانه سیمان و كارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، كارگاه قالیبافی و قالیشویی، كشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب كار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است كه دفاتر مركزی این واحدها در تهران مستقر است و مالیاتشان را نیز در تهران هزینه می كنند.
3218/6003
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد