۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۱۱
کد خبر: 82473356
T T
۰ نفر
مرتضی طلایی: در شورای شهر تهران سازو كاری برای ایفای نقش نظارتی نداریم

تهران- ایرنا- نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینكه وظیفه شورای شهر نظارت كردن به شهرداری است گفت: در شورا سازوكاری برای ایفای نقش نظارتی نداریم و در این مورد خلا وجود دارد.

مرتضی طلایی روز شنبه باحضور در فرمانداری تهران و پس از ثبت نام در انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره فعالیت های اعضای شورای شهر برای بیشتر كردن نقش نظارتی خاطر نشان كرد: اولین باری كه در شورا حضور پیدا كردم در خصوص سامانه نظارت و پژوهشی شهر تهران 2 طرح دادم.
وی ادامه داد: اگر چه 2 طرح من در دور سوم و چهارم نادیده گرفت شد ولی شورای پنجم به این 2 طرح احتیاج دارد.
طلایی در این خصوص ادامه داد: اگر چه در شورای چهارم قدم هایی برای نظارت بیشتر برداشته شد ولی كماكان نیاز به تقویت این 2 موضوع داریم.
نایب رییس شورای شهر در پاسخ به سوالی در مورد اینكه با كدام لیست وارد انتخابات می شود پاسخ داد: برای من فرقی نمی كند كه در چه لیستی حضور داشته باشم. در انتخابات قطعا از لیست اصولگرایان خواهم بود و با اعضای لیست خدمت وارد انتخابات می شوم.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سالجاری در سراسر كشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، كار ثبت نام نامزدهای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرو روستا از(30 اسفند) سال 95 آغاز شده و تا 6 فروردین 96ادامه دارد.
شورای اسلامی شهر تهران در دوره فعلی(دوره چهارم) 31 عضو داشت كه براساس قانون جدید و مصوب مجلس شورای اسلامی، تعداد اعضا در دوره پنجم به 21 نفر كاهش یافته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/9343 / 1539
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه