۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۲۸
کد خبر: 82301270
T T
۰ نفر
عضو شورای شهر تهران:تبلیغات تلویزیونی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات كم است

تهران-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شبكه های تلویزیونی تبلیغات كمتری برای حضور مردم در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نسبت به گذشته داشته اند.

ولی الله شجاع پوریان روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: كمبود تبلیغات تلویزیونی موجب كاهش مخاطبان نمایشگاه مطبوعات شد.
وی گفت: در نمایشگاه دكوراسیون خوب و چشم نوازی را از غرفه داران مشاهده كردیم ولی این موضوع در سایه تبلیغات اندك تلویزیونی دیده نشد.
شجاع پوریان با بیان اینكه در واگذاری متراژ غرفه های اجحافی در حق هیچ رسانه ای انجام نشده است، اظهار كرد: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد پیش از برپایی نمایشگاه با شفاف سازی متراژ غرفه ها را برای رسانه های مختلف اعلام كرد كه مورد استقبال آنها قرار گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینكه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، جشنواره میهنی و ملی مطبوعات است، تصریح كرد: این نمایشگاه در بهترین زمان برپا شده و تمام رسانه ها توانستند در محیطی آرام تجربه های خود را افزایش دهند.
وی با بیان اینكه نبود مناظره و گفت و گو با كارشناسان و مسئولان یكی از كمبودهای نمایشگاه است، ابراز امیدواری كرد كه این بخش توسط معاونت مطبوعاتی اجرا شود.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار«شفافیت، صداقت» از 14 تا 21 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین كمالی فر- انتشاردهنده: معصومه آقاامینی
تهرام/7247//7244
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه