دوازدهمین سفر استانی رییس‌ جمهور و پیگیری دستاوردهای آن برای یزد

رییس جمهور جمعه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ به همراه تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت در دوازدهمین سفر استانی دولت، وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

بازدید از یک کارخانه نساجی ، کارخانه الکترود کویر و نیروگاه خورشیدی روستای فهرج یزد، کارگاه احیای بافت تاریخی شهر یزد، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران استان یزد از برنامه‌های سفر یک روزه رییس دولت سیزدهم در سفر به استان یزد بود.

در این سفر یک روزه وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان های یزد و اشکذر، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان های ابرکوه و مهریز و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت در شهرستان های خاتم و  مروست حضور داشتند.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی به اتفاق معاون امور معدنی وزارت صمت به شهرستان‌های بافق و بهاباد، وزیر راه و شهرسازی به میبد، وزیر نیرو به شهرستان تفت و وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت ملی گاز به شهرستان اردکان سفر کردند.

خبرنگاران ایرنا ضمن پوشش خبری و تصویری سفر، به بیان مطالبات مردمی در حوزه‌ های مختلف از رییس‌ جمهور و پیگیری‌ های مصوبات سفر پرداخته‌ اند که اخبار مرتبط با این رویداد را می‌ توانید در این پرونده خبری بخوانید.

برچسب‌ها

اخبار پرونده