۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
کد خبر: 81693123
T T
۰ نفر
توافق هسته ای ارتباطی به حمایت ایران اسلامی از كشورهای مظلوم ندارد

سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان گفت: توافق هسته ای ایران با قدرتهای دنیا، در حمایت ایران از كشورهای مظلوم منطقه تاثیری ندارد.

حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان افزود: طبق بیان رهبر انقلاب، توافق هسته ای ایران با قدرتهای دنیا چه انجام شود یا نه، ایران اسلامی از حمایت از كشورهای مظلوم و دوستان خود در منطقه دست بردار نیست.

وی با بیان اینكه اقتدار ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های قدرتهای دنیا به مساله هسته ای ختم نمی شود، اضافه كرد: مراجع قانونی در كشور باید طرح توافق را دقیق بررسی و نتایج آن را اعلام كنند.

احمدپناهی با اشاره به تبلیغات دشمن درباره مساله هسته ای، افزود: دشمن قصد دارد درباره توافق هسته ای، در بین مردم ایران با ایجاد دو دستگی، نظام اسلامی را خدشه دار كند، ولی مردم ایران آگاهند و گوش به فرامین رهبری دارند.

وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نمازجمعه در تاریخ انقلاب اسلامی، استكبارستیزی، آگاهی جامعه، دشمن شناسی و بیداری مردم در برابر توطئه های دشمن را از بركات برپایی نماز جمعه در كشور عنوان كرد.

امام جمعه موقت سمنان به پنجم مرداد، سالروز اجرای عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره كرد و یاد و خاطره رزمندگان و شهدای استان سمنان در این عملیات را گرامی داشت.ك/2

7340/6103

سرخط اخبار استان‌ها