۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰
کد خبر: 82704476
T T
۰ نفر
پرورش اندامكاران خراسان رضوي چهار طلاي مستر المپياي آماتوري را درو كردند

مشهد- ايرنا- رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام خراسان رضوي گفت: ورزشكاران اين استان در مسابقات پرورش اندام مستر المپياي آماتوري در كشور هند موفق به كسب چهار مدال طلا شدند.

مهدي بكائيان روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين مسابقات ورزشكاران خراسان رضوي در رشته هاي پرورش اندام، بادي كلاسيك و فيزيك عناوين نخست را از آن خود كردند.
وي ادامه داد: در رشته فيزيك كيوان شاه قلي، در بادي كلاسيك جواد سلطاني، در پرورش اندام و در وزن 70 كيلوگرم ايمان صفايي و در وزن 100 كيلوگرم حميد لكزايي مدال طلاي اين رقابتها را گرفتند.
رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام خراسان رضوي گفت: كيوان شاه قلي علاوه بر كسب مدال طلاي رشته فيزيك عنوان اورالي و كارت حرفه اي همين رشته را از آن خود كرد. حميد لكزايي نيز علاوه بر كسب مدال طلاي وزن 100 كيلوگرم توانست كارت حرفه اي رشته پرورش اندام را به دست آورد. در رشته بادي كلاسيك هم وحيد كريمي به مقام پنجم رسيد.
وي افزود: ورزشكاران خراساني در قالب انجمن ورزشهاي كارگري از طرف فدراسيون جمهوري اسلامي ايران به اين مسابقات اعزام شده بودند.
مسابقات پرورش اندام مستر المپياي آماتوري از معتبرترين تورنومنتهاي پرورش اندام در جهان است كه هفته گذشته در شهر بمبئي هند برگزار شد.
خبرنگار: كاميار اسماعيل پور **انتشار: حسين كريم زاده
1922/1858

سرخط اخبار استان‌ها