۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۳۸
کد خبر: 82538875
T T
۰ نفر
فرماندار قشم از حضور حماسي مردم در انتخابات قدرداني كرد

قشم - ايرنا - فرماندار قشم شامگاه شنبه طي پيامي با اشاره به حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي، از حماسي آفريني مردم اين شهرستان قدرداني كرد.

به گزارش ايرنا، متن پيام عليرضا نصري به شرح زير است: 'خداوند بزرگ را شاكريم كه بار ديگر عنايت بيكران خويش را بر ملت بزرگوار ايران اسلامي ارزاني داشت و صحنه حضور مردم شريف و مومن ايران سرافراز و ميهن اسلامي عزيزمان در انتخابات با رهنمودهاي مقام معظم رهبري به بهترين وجه ممكن آراسته شد.
29 ارديبهشت ماه سال جاري به عنوان يك روز به ياد ماندني و جاودان در صحيفه تاريخ ايران عزيز ثبت خواهد شد؛ روزي كه شاهد حضور گسترده و بي نظير مردم ولايت مدار، مومن، شجاع و شهيد پرور شهرستان قشم در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا بوديم.
هيچ قلم و بياني قادر نيست همت بلند، انگيزه عميق، حضور گسترده و شور مخلصانه شما حافظان آب هاي نيلگون خليج فارس را توصيف كند كه با حضوري پرمعنا در پاي صندق هاي راي در پيامي رسا بار ديگر عظمت، استقلال و اراده سياسي خود را به رخ جهانيان كشانديد.
اينجانب ضمن تبريك به مردم فهيم، انقلابي و با تدبير شهرستان قشم و با آرزوي توفيق روزافزون به همه خدمتگزاران شما مردم بزرگوار و نجيب، از همه دست اندركاران برگزاري انتخابات اعم از بخشداران و همكاران خدوم آنها، مديران هيات هاي اجرايي، نظارت و بازرسي انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، نيروهاي امنيتي، قضايي، نظامي و انتظامي كه در برقراري نظم، امنيت و آرامش در برگزاري انتخابات تلاش نموده و نيز از ستادهاي انتخاباتي و طرفداران نامزدها و همچنين اصحاب رسانه كه در خلق اين حماسه بزرگ نقش بسزايي ايفا نمودند، صميمانه سپاسگزاري مي نمايم.'
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

سرخط اخبار استان‌ها