۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۰:۱۶
کد خبر: 82487880
T T
۰ نفر

قاتل زن تاجر چيني در قشم دستگير شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۰:۱۶
کد خبر: 82487880
قاتل زن تاجر چيني در قشم دستگير شد

قشم - ايرنا - رييس كل دادگستري استان هرمزگان از دستگيري قاتل زن تبعه كشور چين خبر داد كه در شهر درگهان به تجارت مشغول بود.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي دادگستري كل استان هرمزگان، حجت الاسلام محمدصادق اكبري يكشنبه در جمع خبرنگاران گفت: همكاران محلي زن جوان چيني با عدم حضور وي در محل كار موضوع را به نيروي انتظامي گزارش دادند و ماموران به منزل مسكوني وي مراجعه كردند.
وي افزود: پس از بازرسي منزل اين زن جوان مجرد چمداني حاوي جسد وي در حيات خلوت كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد و با بررسي صحنه جرم در نهايت متهم به ارتكاب اين جنايت كه از اتباع كشور چين مي باشد، دستگير و با ثدور قرار بازداشت روانه زندان شد.
رييس كل دادگستري استان هرمزگان بيان كرد: شخص متهم انتقام گيري به علت اختلاف حساب مالي با مقتول را انگيزه ارتكاب اين جرم عنوان كرده و روند رسيدگي به پرونده در دادسراي عمومي و انقلاب قشم در جريان است.
زن جوان چيني كه در يكي از مركزهاي تجاري شهر درگهان اشتغال داشت، نيمه شب دوازدهم فروردين ماه با سلاح سرد از پاي درآمد.
پس از راه اندازي منطقه آزاد تجاري- صنعتي قشم، اين جزيره به يكي از مركزهاي اصلي واردات كالاهاي چيني به كشور تبديل شده و حتي تعدادي از اتباع كشور چين در مركزهاي تجاري شهرهاي قشم، درگهان و بندر لافت به تجارت و عرضه مستقيم كالاهاي چيني اشتغال دارند.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

سرخط اخبار استان‌ها