۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۱۸
کد خبر: 82976546
T T
۰ نفر
وزیر دفاع روسیه با همتای جنگ طلب صهیونیستی گفت وگو كرد

مسكو - ایرنا - سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره اوضاع سوریه تلفنی گفت وگو كرد.

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از رسانه های روسیه، وزیر دفاع روسیه با آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه گفت وگوها در سطوح مختلف در روزهای آینده توافق و درباره اوضاع بلندی های جولان اشغالی گفت وگو كردند.
امروز كرملین نیز خبر داده بود كه رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی در خصوص اوضاع سوریه گفت وگو كردند.
به گزارش ایرنا، گفت وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین و بنیامین نتانیاهو روز جمعه صورت گرفت و مساله سوریه در مركز توجه آنها قرار داشت.
به گزارش رسانه های روسی، در دیدار اخیر روسای جمهوری روسیه و آمریكا در مورد امنیت منطقه مرزی سوریه و ارتفاعات جولان اشغالی توافقاتی به دست آمده است.
رژیم صهیونیستی در یك سال اخیر چندین بار به سوریه حمله كرده است و از گروه های تروریستی در این كشور حمایت می كند و تلاش دارد به بهانه حفظ امنیت خود در مناطق اشغال شده، میان تهران و مسكو كه در چند سال گذشته به عنوان متحد به دولت سوریه برای مقابله با تروریست ها كمك كردند، فاصله ایجاد كند.
در طرف مقابل، علی اكبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین المللی و فرستاده ویژه رئیس جمهوری در سفر به مسكو گفته بود كه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوره گردی است كه به مناطق مختلف سفر می كند و كسی به حرف های او اهمیتی نمی دهد.
شبد**اروپام*391*1346**1379

سرخط اخبار جهان