۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷
کد خبر: 82470957
T T
۰ نفر

ترافيك در آزادراه هاي استان قزوين نيمه سنگين است

۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷
کد خبر: 82470957
ترافيك در آزادراه هاي استان قزوين نيمه سنگين است

قزوين-ايرنا-رئيس پليس راه قزوين با اشاره به وجود ترافيك نيمه سنگين در آزادراه هاي استان، از رانندگان خواست با احتياط و شكيبايي بيشتر به مسير خود ادامه دهند.

سرهنگ نصرالله بيگلري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به جز آزادراه هاي تهران-قزوين،قزوين-رشت و قزوين-زنجان كه داراي ترافيك نيمه سنگين هستند در ساير مسيرهاي ارتباطي استان، ترافيك روان و عادي است.
وي در ادامه به رانندگان توصيه كرد با توجه به شلوغي جاده ها با صبر و حوصله بيشتري به ادامه مسير بپردازند و در صورت خستگي و احساس خواب آلودگي در نخستين توقفگاه ايستاده و به استراحت بپردازند.
رئيس پليس راه استان قزوين همچنين از رانندگان خواست تا در باند اضطراري جاده ها و آزادراه ها توقف نكنند و در صورت ضرورت با نصب علائم هشدار و ايمني اقدام به اين كار نمايند.
سرهنگ بيگلري با اشاره به سوانح منجر به فوت در جاده هاي استان قزوين، يادآور شد: متاسفانه بامداد ديشب در جاده شهر صنعتي البرز به قزوين به دليل لغزندگي جاده در پي بارش باران و نداشتن سرعت مطمئنه، يك دستگاه پرايد با يك كاميونت برخورد كرد كه در نهايت به فوت راننده سواري كه خانمي 30 ساله بود، منجر شد.
وي در پايان از رانندگان خواست تا براي داشتن سفري ايمن به نكات ايمني و مقررات راهنمايي و رانندگي توجه كرده و با سرعت مطمئن در جاده برانند.
آزادراه هاي استان قزوين به دليل اتصال بخشي از استان هاي شمالي و غربي كشور به پايتخت و بالعكس از حجم تردد بالايي برخوردار هستند و در ايام نوروز معمولا جزو پرترافيك ترين مسيرها در كشور به شمار مي روند.
استان قزوين داراي 6 هزار و 600 كيلومتر راه مي باشد كه 220 كيلومتر آن آزادراه، 270 كيلومتر بزرگراه و 700 كيلومتر آن نيز جاده اصلي بوده و ساير راه هاي فرعي و روستايي است.
6101*3013
خبرنگار:هادي درزي رامندي**انتشار دهنده: رضا اولادي

سرخط اخبار استان‌ها