تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیری ویژگی بارز رئیس‌جمهور شهید بود

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تلاش بی‌وقفه، مهربانی، خستگی‌ناپذیری و مظلومیت از ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور شهید کشورمان بود.

به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و دیگر شهدای سانحه هوایی ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به مردم ایران؛ تلاش بی‌وقفه، مهربانی، خستگی‌ناپذیری و مظلومیت را از ویژگی‌های بارز رییس‌جمهور محبوبمان شهید آیت‌الله رییسی برشمرد و گفت: این فقدان برای توده مردم و مسوولان که چنین نعمت بزرگی را از دست دادند، بسیار سخت است.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه همکاران و مسوولان بتوانیم خدمتگزار کشور و خادم مردم و دنباله‌رو اندیشه‌های این مرد بزرگ و خادم‌الرضا باشیم.

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که اندیشه‌های شخص آقای رئیس‌جمهور شهید در دولت سیزدهم جمع شده بود، گفت: آقای رئیسی از جنس مردم بود و حضور در هر مسندی، تغییری در ایشان ایجاد نکرد. وی بر استفاده از افرادی که می‌توانند به کشور کمک کنند، تاکید داشت.

گفتنی است؛ مسوولان وزارت جهاد کشاورزی امروز در مراسم باشکوه تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید کشورمان و همراهانش در خیابان آزادی تهران حضور یافته و با این شهدای بزرگوار وداع کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha