۲ خرداد ۱۴۰۳، ۶:۲۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85485753
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بررسی آخرین تحولات غزه در رایزنی تلفنی رئیس امارات با میشل

تهران- ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که رئیس امارات متحده عربی تلفنی با شارل میشل رئیس شورای اروپا درباره آخرین تحولات منطقه از جمله غزه گفت وگو کرده است.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی، شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی تلفنی با میشل رئیس شورای اروپا گفت وگو کرده است.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این تماس تلفنی درباره همکاری‌های مشترک بین امارات متحده عربی و اتحادیه اروپا و راه‌های تقویت این همکاری‌ها با یکدیگر رایزنی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، بن زاید و میشل همچنین درباره آخرین تحولات در منطقه خاورمیانه و تلاش‌های صورت گرفته درباره بحران انسانی در غزه و همچنین اقدامات انجام شده برای توقف فوری جنگ در غزه با هم گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha