۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۳۱
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85484380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

منابع صهیونیستی: موشک‌های حماس از رفح تا تل آویو می‌رسد

تهران-ایرنا-شبکه رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعتراف کرد که برخی در ارتش رژیم صهیونیستی بر این باورند که تمرکز اصلی موشک‌های حماس در منطقه رفح است و این موشک‌ها به تل آویو نیز می‌رسد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، این منابع همچنین تاکید کردند که اعتقاد بر این است که نبردهای شدید در نوار غزه تا اکتبر ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز شب گذشته به نقل از منابعی در ارتش این رژیم اذعان کرد که جنبش حماس در ساخت سلاح و موشک همچنان فعال است.

به گزارش ایرنا، این شبکه به نقل از منابعی در ارتش این رژیم اذعان کرد که با وجود گذشت هشت ماه از جنگ، جنبش حماس همچنان قادر به ساخت اسلحه و موشک است.

این منابع تاکید کردند که هنوز در غزه هزاران موشک و مقادیر زیادی گلوله خمپاره وجود دارد.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) نیز به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح را تائید کرد.

ارتش رژیم اشغالگر، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است. به این ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بسته است.

در شرایطی که ارتش اشغالگر در غزه زمین گیر شده است، تندروهای کابینه نتانیاهو، نه تنها خواهان گسترش جنگ در غزه بلکه خواهان گسترش جنگ به جنوب لبنان نیز هستند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha