پاپ فرانسیس در پیامی شهادت رئیس جمهور را  به مقام معظم رهبری تسلیت گفت

تهران- ایرنا- پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری ایران و همراهان وی را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پاپ فرانسیس دوشنبه در پیامی به زبان انگلیسی خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران و همه کسانی را که دیروز در سانحه سقوط بالگرد جان باختند، تسلیت می‌گویم.

وی در پیام خود که در تلگرام منتشر شد، افزود: از خداوند متعال برای ارواح درگذشتگان طلب مغفرت می‌کنم و برای کسانی که در این ضایعه سوگوار شده‌اند، خصوصا خانواده‌های درگذشتگان دعا می‌کنم و در این دوره دشوار با ملت (ایران) ابراز نزدیکی معنوی می‌کنم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم که عصر دیروز (یکشنبه) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha