هاشمی: راه رئیس جمهور مردمی ادامه می‌یابد/ تجهیزات فدراسیون‌ها نوسازی می‌شود

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در جلسه با روسای فدراسیون‌ها گفت: رئیس‌جمهور شهید همواره تاکید داشتند هرکاری که می‌کنید باید رضایت و خشنودی مردم را درپی داشته باشد. ما نیز وظیفه داریم کارها را پیش ببریم تا راه رئیس جمهور مردمی را ادامه دهیم.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، نشست وبیناری کیومرث هاشمی با روسای فدراسیون‌های ورزشی با عنوان «حماسه خدمت بدون وقفه باقیست» در محل وزارتخانه برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست با عرض تسلیت در پی شهادت سیدابرهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و هیات همراه وی در سانحه ناگوار سقوط بالگرد، اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند که در امور کشور هیچ خللی ایجاد نمی‌شود، ما نیز وظیفه داریم در راستای ماموریتی که داریم به بهترین شکل کارها را پیش ببریم. این قول را به شهدا داده‌ایم که همین مشی را ادامه دهیم و از همین جا خدمت آیت‌الله رئیسی این قول را می‌دهیم و به تاسی از این بزرگ مرد، راه رییس‌جمهور مردمی را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید همواره تاکید داشتند هرکاری که می‌کنید باید رضایت و خشنودی مردم را درپی داشته باشد و اعتقاد داشتند که خدمت به مردم بالاترین عبادت است. وظیفه داریم که اسلحه روی زمین نماند و براساس منویات رهبر انقلاب به اهداف‌مان برسیم. مثل گذشته باید کار را انجام دهیم و بتوانیم با یک کار جهادی دل مردم را شاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: فدراسیون‌ها در بحث برگزاری مسابقات طبق برنامه پیش بروند. ما قائل بر تعطیل شدن ورزش نیستیم و نمی‌خواهیم هیچ خللی در امور جاری فدراسیون‌ها ایجاد شود. کمتر از سه ماه دیگر، 2 رویداد بزرگ المپیک و پارالمپیک را پیش‌ رو داریم. در برخی از رشته‌ها کسب سهمیه کرده‌ایم و در برخی فدراسیون‌ها نیز به دنبال سهمیه هستیم که امیدواریم با تلاش خوب فدراسیون‌ها به این مهم دست پیدا کنیم.

هاشمی ادامه داد: امسال موفق شدیم از ۱۵۱۷ نفر ورزشکار و قهرمان تجلیل کنیم و شخص رئیس‌ جمهور فقید نیز رضایت کاملی از این مراسم داشتند. این وظیفه را داریم که راه را ادامه دهیم و قطعا با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، این راه ادامه پیدا می‌کند و این تلاش‌ها باعث خشنودی مردم می‌شود.

وی همچنین افزود: سعی کردیم که در سال ۱۴۰۳ اعتبارات فدراسیون‌ها را افزایش دهیم. همچنین اعتباراتی به لحاظ تجهیز فدراسیون‌ها در نظر گرفتیم که این مبلغ از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین خواهد شد و هدف این است که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به‌روز شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha