شهادت آیت الله رییسی ضایعه‌ای جبران ناپذیر است

ارومیه - ایرنا- نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت شهادت رییس جمهور کشورمان گفت: شهادت آیت الله رییسی ضایعه ایی جبران ناپذیر است و راه این شهید بزرگوار ادامه دارد.

حجت الاسلام حسین بیاتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آیت الله رییسی بیش از ۴۰ سال در سطوح بالای مسوولیتی نقش آفرینی کردند و فقدان او ضایعه ای سنگین است.

وی اظهارکرد: باوجود اینکه مسوولیت های مختلف برعهده داشتند اما هرگز کبر و غرور بر او حاکم نبود بلکه شخصیتی بود برخوردار از صفای باطن و معنویت و همواره با تواضع و خدمت کردن را در هر مسوولیتی سرلوحه کار خود قرار می داد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردمی بودن دولت آیت الله رییسی در عمل کاملا مشهود بود و خداوند متعال شهادت ایشان را طوری قرار داد تا به نماد تبدیل شود زیرا ایشان در حین خدمت و سرکشی به طرح ها، خدمت رسانی، دیدارهای مردمی و در مسیر مرزی به شهادت رسید.

حجت الاسلام بیاتی ادامه داد: مسیری که آیت الله رییسی ترسیم کرده باید توسط افراد بعدی طی شود تا کشور شاهد رشد و بالندگی شود.

وی با بیان اینکه سیاست خارجی آیت الله رییسی مبتنی بر توازن بود افزود: آیت الله رییسی ضمن توسعه روابط با کشورهای منطقه اولویت را به همکاری با کشورهای همسایه می داد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha