۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85483957
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سوگواری دانشگاهیان گیلان در غم شهید خدمت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبر: 85483957
سوگواری دانشگاهیان گیلان در غم شهید خدمت

رشت - ایرنا - آئین سوگواری شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید عصر امروز دوشنبه در مسجد باقرالعلوم (ع) دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و بیش از ۵۰۰ تن از استادان دانشگاه‌ها، کارمندان و دانشجویان گیلان برگزار شد، حاضران در غم از دست دادن رئیس جمهور مردمی و انقلابی عزاداری کردند.

استاندار گیلان در این مراسم در سخنانی با تسلیت شهادت رئیس جمهور اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در راه خدمت رسانی به مردم شب و روز نمی شناخت؛ اخلاص، ایمان و امید در وجود ایشان موج می زد.

اسدالله عباسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: آیت الله رئیسی از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی برخوردار بود و در جبهه مبارزه حق علیه باطل، مبارزه با فساد، عدالت خواهی و خدمات صادقانه همواره در میدان عمل بود.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردمی و باکفایت بود و بین خود و مردم فاصله‌ای نمی دید؛ با جان و دل به صحبت‌های مردم گوش می‌داد؛ ملت ایران در این حادثه تلخ خدمت‌گزار صمیمی، مخلص و باارزشی را از دست داد.

نماینده عالی دولت در گیلان به مظلومیت آیت الله رئیسی اشاره کرد و ادامه داد: هیچ چیزی مانع تلاش شبانه‌روزی وی برای اصلاح امور کشور نمی‌شد و با تمام وجود در راه خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور از جمله شهیدان دفاع مقدس، امنیت، سلامت، مدافع حرم و شهدای ترور گفت: از آغاز انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی پای اسلامیت و جمهوریت، عزیزان زیادی را فدای انقلاب کردیم تا حقانیت ماندگار شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه آیت الله رئیسی در تمام امور صلاح مردم و رضایت الهی را مد نظر داشت اظهار کرد: امروز وظیفه ماست تا با جهاد تبیین ادامه دهنده راه عزیرانی باشیم که برای اعتلای کشور جانشان را فدا کردند.

وی با تشریح اقدامات رئیس جمهور شهید در سه سال اخیر در کشور و گیلان بیان کرد: احیاء واحدهای راکد، ساخت مسکن، اشتغال و محرومیت زدایی اعم از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم آیت‌الله رئیسی است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به دلیل سقوط بالگرد در مسیر خدمت به همراه تمامی همراهان همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha