مراجع عظام تقلید درباره شخصیت آیت‌الله رئیسی چه گفتند؟

تهران- ایرنا- مراجع عظام تقلید به دنبال وقوع حادثه سقوط بالگرد و به شهادت رسیدن رئیس جمهور و همراهانش در پیام‌های جداگانه‌ای این سانحه ناگوار را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

در پی شهادت خادم جمهور، شخصیت‌ها، مسئولان کشوری و لشکری و روسای جمهور و مسئولان کشورهای مختلف با صدور پیام های جداگانه ای شهادت رئیس دولت سیزدهم را تسلیت گفتند.

مراجع عظام تقلید نیز در پیام های جداگانه ای ضمن تسلیت این ضایعه ناگوار، رئیس جمهور را انسانی فداکار و پرتلاش دانستند که وقت خود را وقف حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کرده بود.

پیام تسلیت آیت الله سیستانی در پی شهادت آیت الله رئیسی

آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه را به ملت و مقامات جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

مرجع عالی شیعه عراق در پیام تسلیت خود به ملت ایران افزود: خبر درگذشت جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، موجب تاثر و تاسف گردید.

آیت الله سیستانی در این پیام ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به ملت شریف و مسوولان جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال برای عزیزان جان‌باخته رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان و خانوادهای داغدارصبر جمیل و اجر جزیل مسالت کرد.

آیت‌الله سبحانی: رئیس‌جمهور وقت خود را وقف حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کرد

مراجع عظام تقلید درباره شخصیت آیت‌الله رئیسی چه گفتند؟ + به‌روز رسانی

پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی در پی شهادت رئیس جمهور

مراجع عظام تقلید درباره شخصیت آیت‌الله رئیسی چه گفتند؟ + به‌روز رسانی

آیت الله نوری همدانی: شهادت پاداش خدمات خالصانه رئیس جمهور بود

مراجع عظام تقلید درباره شخصیت آیت‌الله رئیسی چه گفتند؟ + به‌روز رسانی

آیت‌الله مکارم شیرازی: رئیس‌جمهور نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود

مراجع عظام تقلید درباره شخصیت آیت‌الله رئیسی چه گفتند؟ + به‌روز رسانی

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha