آیت الله رییسی فراتر از یک مقام سیاسی برای مردم ایران بود

اهواز- ایرنا- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی مردم از ابتدای حادثه تلخ سقوط بالگرد آیت‌الله رییسی بیانگر این است که نگاه مردم به ایشان فراتر از یک مقام سیاسی و اجرایی عالی در کشور بود.

مجتبی یوسفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان را تسلیت گفت و افزود: شهید رئیسی، رئیس جمهوری بود که در عرصه سیاست، اخلاق و مدیریت همچون شهدا زندگی کرد و در این راه نیز شهید شد.

وی اظهارکرد: آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کرد و در این راه نیز به درجه رفیع شهادت رسید.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با شهادت آیت الله رئیسی غمی از جنس غم شهادت حاج قاسم بر دل ملت ایران اعم از کودک، جوان و پیر نشسته بیان کرد: بعد از روسای قوایی همچون شهید بهشتی، شهید رجایی و دوره ریاست جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایران رئیس جمهوری همچون آیت الله رئیسی نداشته است.


یوسفی خاطرنشان کرد: افتخار آیت‌الله رئیسی این بود که با در دست گرفتن آرمان‌های انقلاب، به مردم خدمت کند، فضایی ۲ قطبی ایجاد نکند و در دوران ریاست قوه قضاییه و مجریه بداخلاقی نکرد.

وی تصریح کرد: روسای جمهور به دلیل نوع نگاهی که داشتند در موضع گیری‌های خود به هر دلیلی فضایی ۲ قطبی ایجاد می کردند اما آیت‌الله رئیسی این کار را انجام نداد؛ در مواقع بسیاری، مظلوم واقع شد و تلاش کرد خادم واقعی مردم و اجرا کننده فرامین مقام معظم رهبری باشد.

یوسفی شهادت وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه را مجدد تسلیت گفت و از خداوند متعال صبری بزرگ برای بازماندگان آرزو کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha