۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85483154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس به تعویق افتاد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷
کد خبر: 85483154
مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس به تعویق افتاد

تهران- ایرنا- در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تنیس روی میز که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد.

به گزارش ایرنا، فدراسیون تنیس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و تیم همراهش، از تعویق مجمع انتخاباتی این فدراسیون خبر داد و نوشت: در پی حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه و بنا به دستور ریاست محترم مجمع، جلسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

این درحالی است که روز گذشته با حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان سیدمهدی حجازی به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس منصوب شد و متعاقب این اتفاق، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد با توجه به این‌که داود عزیزی رئیس فدراسیون جزو یکی از کاندیداهای ریاست این مجمع انتخاباتی بود، برای جلوگیری از هرگونه شائبه تصمیم گرفته شد که برای فدراسیون سرپرست انتخاب شود.

پیش از این قرار بود مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تنیس روی میز روز سه‌شنبه اول خردادماه(فردا) برگزار شود که به تعویق افتاد و حالا باید منتظر ماند تا تاریخ جدید برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha