۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85483075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرمان، مهیای برگزاری آیین شهادت رییس‌جمهور می‌شود

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85483075
کرمان، مهیای برگزاری آیین شهادت رییس‌جمهور می‌شود

کرمان- ایرنا- رییس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر کرمان ضمن تسلیت شهادت خادم‌الرضا سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران اسلامی، خطاب به شهردار کرمان خواست که فضای شهر را متناسب با این شرایط آماده کنند و در راستای قدردانی از این شهید بزرگوار و فراهم شدن فضای شهر برای برگزاری مراسم از سوی مردم، مشارکت لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، فضای یکصدو پنجاه و دومین نشست علنی شورای شهر کرمان، همزمان با اعلام خبر شهادت خادم‌الرضا شهید سید ابراهیم رییسی، سرشار از غم و اندوه بود، اعضای شورا، این نشست را با یاد خدمتگزاری های این شهید خدمت آغاز کردند، حسین چناریان با اشاره به اینکه شورای شهر نیز متناسب با حادثه شهادت رییس جمهور ایران اسلامی بیانیه لازم را تدوین می کند، گفت: شورا مراسم خاص را برگزار و در جای خود برای نامگذاری مواردی در این راستا اقدام کند.

رییس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر ادامه داد: دوره کوتاه فعالیت شهید سید ابراهیم رییسی نشان از مردمی بودن و تلاش این شخصیت بزرگوار برای رساندن کشور به نقطه اعلای عزت و افتخار بود.

علیرضا نادری رییس شورای شهر کرمان هم با صدای بغض‌آلود ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا سید ابراهیم رییسی گفت: یکی از بهترین روسای جمهوری اسلامی ایران در را خدمت به مردم در خون خود غلتید اما چشم امید ما به رحمت پروردگار است که خود وعده داده که اگر به حکمت ببند دری به رحمت گشاید در دیگری.

کرمان، مهیای برگزاری آیین شهادت رییس‌جمهور می‌شود

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود. وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha